Ini Wilayah Hijau: Asmaradana Episod 20


22 April 2010

Asmaradana Episod 20




waa, dah masuk episod 20 dah yer...

Malam ni penuh emosi tengok asmaradana yer...


Mak mimi tak izinkan mimi kawin dengan amran, ye la kan amran dah ugut mak mimi, siap hina balek tuh...
pastu mak mimi dah tahu yang apa tujuan amran sebenarnya. tapi setelah persetujuan semua mereka pon kahwin jugak akhirnya, tapi kannnn...


korang perasan tak, dorang kawin klakor...ade ke baju si mimi kaler putih, yang amran plak kaler hijau, idok ke macam pelik kan...kan kan kan...


ha, pastu kan, si mimi ajak amran tinggal di rumah dia...waaaa konpem la dia nak, memang dia teringin bebenor nak masuk rumah tuh, nak duduk sebumbung dengan si zizah tuh. ade ke patot gambar kahwin dorang, yang di tengok adalah zizah..yang ditatap adalah zizah...


eh kengkawan, silaplaaa gambar tunang laaa...hahaha ye r tunan gpon tunang laa...tapi still pelik sorg kaler putih, sorang kaler hijau...ayooo macamm pelik. takpe laa lantak dia la kan.


di episod 20 ini jugak, amran dan mimi diijabkabulkan. standard memakai baju bewarna putih. hahah tapi lawak seyy, anak tudung mimi pakai macam orang tua...hahaha...pastu mak mimi plak memakai serba hitam...chanteq mak dia plak pakai tudung.


and korang guess what,
si zizah mengandung lagik...1bulan lebih...huhu murah rezeki betol laaa...yang si amran ni muke jelesh tak agak laaa. ahhhh tak suke tak suke...siooottt pandai dowhh berlakon.boleh tak dia cakap "diorang buat masa aku kahwin dengan mimi" zizah sepatotnye mengandungkan anak aku bukan anak fariz...kurangg hajo betolll iishhhhhh gerammmm...


dan menambahkan lagi bengangggg,
si amran nak buat zizah gugur. eiiiii dia dah beli ubat untuk gugurkan kandungan. adoiii ape ke nama jantan betol la dia nih. ye ar, bak kata orang tuh... kerana dendam, semua boleh jadik...nauzubillah mintak jauh dari semua ni..ameennn


wooo dah episod 20, tinggal lagik 5 episod beb...pasni dengar cite drama Warkah Erna...lakonan akashah...hurmmm


Komen
2 Komen

2 comments:

Nor Aishah said...

hanny suka baca blog ni sbb saya ni tak tgk asmaradana.. bila hanny buat summary pasal asmarada saya terus faham citer utk satu episod tak yah nak tgk pun.. mmg syok ye citer ni..

IbuDhira said...

amran pon suke hiejau...