Thursday, April 29, 2010

Asmaradana Episod 23






hari nih lambat sket Asmaradana keluar...
sebenarnya semalam malas sangat nak taip sinopsis, tapi gagahkan jugak huhu, tapi set autopublish lambat sket....


ok,
mari igt kembali, ayah mimi dah meninggal, suami zizah koma, mimi dah pregnant, amran lak masih dgn sifat dendam membara serta tidak puas hati.


Amran sudah mula mengatur strategi untuk merampas kedudukan di Kalam Holdings tuh...dia dah mempunya 45% share di Kalam Holdings...haha sebenarnya bukan 45% la, 30%...skrg dia tengah pujuk mimi untuk serahkan lagik 15% pada dia. dan dia sudah beranga untuk memimpin Kalam, ye la bapak mertua dah meninggal, fariz lak koma, so dia rasa dia yang paling layak utnuk menggantikan mereka.


Zizah pulak, sudah mula menyiasat akan segala kejadian yang berlaku. Zizah dah dapat tahu yang amran rosakkan brek kereta, amran yang membunuh mak mertua dia...cumanya mereka tidak mempunyai bukti sahaja. Mimi juga telah mengetahuinya. suatu hari, mimi ternampak amran cuba membunuh fariz. ye ar dia cabut topeng yang membekalkan oksigen pada fariz tuh..sioot jer boleh main main plak kan...dia totop hidung pastu dia lepaskan...pastu dia totop lagik...hahaha sengal tol...seb baek mimi masuk n nampak semua tuh.


zizah dan mimi amek keputusan tukarkan fariz ke hospital lain, siap tukar nama lagik..hohoho sekarang am ran baru tahu yang mimi tengah mengandung, itupon sebab amran jumpa ubat untuk gugurkan kandungan.

malam ni episod ke 24 plak...huhuhu dah nak habishhh


No comments:

~TQ Dear~

Followers