Ini Wilayah Hijau: Beautiful blogger award


10 April 2010

Beautiful blogger award

sowiiii kak D, dah lame sedor pasal award nih, tapi asyik lopa jer nak amek...hehehe amponnnn




seterusnya, apa yang perlu dilakukan bila dianugerahkan award ni.. perkara tentang diri ku:

1) Anak bongsu dan sorang je anak pompuan dalam keluarga. kahwin dengan anak sulong ;)
2) Seorang yang sangat suke akan kaler hijau (hahaha dari layout blog konepm dah tahu kan!!!)
3) Tak boleh kurang mandi...paling kurang pon 2kali sehari...pernah je capai 5kali sehari mandi...pastu pembazir air, sebab mandi sangaaaat lamaaaa...
4) Suke minom susu...hehehe sekarang dah boleh minom susu, kalau dulu tak brape sangat...so skrg dah jadi fave...


nak pas award nih kat:
1) Iza_chomey
2) Cipah
3) Nik
4) cik Epal
5) eyy-bizonline
6) MM


Komen
0 Komen

No comments: