Friday, April 9, 2010

My Favourite Sport




Sekiranya di tanya apakah sukan kegemaran, untuk sekarang, badminton la jawapan nya dan jugak gym (owhh adakah gym sukan?), tapi kalau di zaman persekolahan dulu, hany lebih gemarkan bola baling. hany dahulunya penjaga gol untuk pasukan bola baling sekolah hany, hehehe wakil sekolah lagik tuh...

Tapi, bila tiba sukan tahunan sekolah, hany akan di pilih untuk menyertai lempar peluru, owhh sudah pastinya lah kerana badan ku yang sasa ini.selain itu hany juga merupakan komander untuk peprsatuan puteri islam. dalam hany aktif semua acara acara ini, sudah tentulah berpeluh sakan kan. bukankah mengeluarkan peluh menyihatkan badan? hehehe

sekarang ni,
walaupun tidak lagi aktif bersenam seperti dahulu, peluh masih lagik berkejar kejar nak keluar, sangat bagush untuk kesihatan. Hany sangat sukakan deodorant adidas, ini kerana walaupun spray di pagi hari sebelum ke ofis, tapi baunya masih kekal sehingga ke petang. walaupun sudah berpeluh sakan, tapi bau deodorant masih kekal dan mengatasi bau peluh. sangat puas hati..

hany ni sangat kuat berpeloh, kekadang makan pon sampai berpeloh, apatah lagi kalau melakukan aktiviti yang lasak. hany masih ingat lagik, hany bermain badminton, peluh yang keluar sehinggakan basah baju hany seperti di sirami air. sekiranya hany tidak mengambil langkah selamat, sudah pastilah bau yang keluar...fuhhh tak dapat di gambarkan.




yer, hany menggunakan dua jenama deodorant, Adidas and smelly no more. sekiranya hany akan melakukan aktiviti yang pastinya hany akan berpeluh sakan, hany akan menggunakan deodorant Adidas, tetapi sekiranya hanya berada di pejabat, hany akan mengenakan smelly no more.

walaupun deodorant adidas rm13++, tapi ianya sangat memuaskan hati...hany sangat puas hati...



No comments:

~TQ Dear~

Followers