Ini Wilayah Hijau: Habit


26 April 2010

Habit



Setelah melihat entry di blog cik nadia...teringin nak buat jugak..hahaha nadia akak tak curi entry tau...tapi ala ala menjawab la apa nadia tulis kan...huhu kena berjaga jaga, kat blog skrg nih macam macam bleh jadik...so sebelom ape ape berlaku, baek akak mention siap siap...kan, kan tak pasal pasal awak marah akak lak...hehehe


Habit tu tabiat kan? kan kan? hehehe mesti la ade...


Akak, kalau buat keje yang susah, sukar, payah, yang memerlukan memerah otak...mesti automatik akak akan megigit kuku hahaha. tabiat tak elok kan?huhuhu...seyes tanpa di sedari...kalau sedar pon bila dah pedih...sebab dah tergigit isi haahaha...


Pastu, 
kalau nak makan, sudu ngn garfu mesti kena sama corak. akan berusaha carik yang sama corak. pastu lak, bila dah dapat, mesti akan basuh sudu ngn garfu itu dan basuh tangan jugak.hahaha walaupon mkn ngn sudu, tangan kena gak basuh...


hurmm, itu la dulu yer..nanti buat part 2 plak..hahhaa pemalas tol...


tapi,
akak ada kelainan dalam memegang pen, awak tahu kan camner akak pegang pen?

Komen
1 Komen

1 comment:

nARd eLainY said...

ngahahaa..patut la kuku2 akak cumel2..^_^