Ini Wilayah Hijau: weekend yang bosan haha


24 April 2010

weekend yang bosan haha





sabtu, 
seperti biasa, MZ keje lagik hari nih, tapi jam11.30 baru MZ bergerak ke tempat keje nyer. hany hari ni awal awal pagi lagik dah bangun. macam biasa ler...menjalankan tugas seorang isteri...hahaha mencuci romah, lap lap lap (mcm cinderella) romah, sapu sapu sapu rumah, basuh basuh basuh baju baju...fuhhh fenat laaa...


tapi,
sebelom baju siap di blend, hehhee jengah blog jap...blogwalking, tapi sudha di duga, tak ramai yang hapdet...maybe ade keje kan, weekend katakan...hehehe baca ape ape yang fatot.....


suami bangun, teru makan sama sama hehehe...hantar suami g keje, hantar depan pintu jer...;)


halamak, sedar sedar dah jam 1, hari ni ade janji nak deting ngn azira nod nod...sepantas kilat mandi manda, solat...tapi si nod nod ni tak sampai lagik...cissdale betol..


"kakak, mane ko nih, dah berkematu bontot ni nunggu"



Komen
1 Komen

1 comment:

Nor Aishah said...

dating kemana tu? erm.. tulah hari cuti2 mcm ni byk mende nak buat kat rumahkan...