Ini Wilayah Hijau: Aktiviti di hari minggu


01 November 2010

Aktiviti di hari minggu

 

Hari minggu yang berlalu,

hany dan MZ tidak ke mana mana pun, duduk menghabiskan masa di rumah sahaja. almaklomler, hari minggu adalah hari membasuh, mengemas serta memasak.

 

 

Hari sabtu, memang tak kemana mana, especially petang hingga ke malam la kan. memang by maghrib tuh kena ada di rumah. huhu ye la kan ada final piala malaysia malam sabtu tuh.

 

 

Ahad pagi, kitorang macam biasa lah, ke court badminton la. hurmm tapi ahad pagi tuh hany liat sikit nak bangun. penat owhhh, MZ dah siap bagai, hany baru hegeh hegeh nak mandi.

 

 

Sebelum sampai hany singgah beli PEARL KACIP PATIMAH, POWER ROOT punyer.hehehe ok hany agak serasi dengan pearl nih, ntah la sebab hany rasa macam kalau letih letih tu, hany akan cergas la bila minum nya.

 

311020103784

Kami sampai awal, yang pertama sampai lagik. masih kosong dewan tuh. kami warm up sikit, then terus start. kami selalunya main 1jam jer. wooo tak larat tau untuk 2jam, 2orang je…tahu tak main badminton lagik penat dari jogging?

 

 

311020103786

Suami hany…hehehe ;)

 

 

311020103787 

erkkkk, apsal ko macam besau sangat dalam gambar nih hany???

 

 

tahu tak,

baju hijau itu adalah di beli dari GIANT SERI KEMBANGAN, dengan har RM4.90. hohoho jadi lah kan, untuk pakai basahan bersukan je pun. nasib baik serap peluh. dan tahu tak? MZ amikkan saiz XXL untuk hany. benciiiiii, besau sesangat padahal XL or L pun muat untuk hany tau….

 

 

tapi, bila MZ cakap

 

“eloklah besar, tutup la bontot semua, takla nampak”

 

maka,

hany diam tanpa bantahan…berani ko bantah hany, kang kena panah petir kang…nauzubillah….

 

 

hurmm, tak ada ker sape sape yang nak sponsor hany? sponsor kuruskan badan? sponsor orang yang besarrrrr punyer la, baru nampak keberkesanan produk korang, ni sponsor orang yang dah sememangnya selim melim…hehe;)

 

 

**tetiba petang nih teringin nak makan steambot…erkk tapi tak dilayan MZ…pasrahhh lagik**

Komen
4 Komen

4 comments:

azzey said...

mzhany: bukan besau......bj tu yg besau! heh3.....

SURIA AMANDA said...

nama pun nak diet..pasal tu tak kena layan..

mzhany said...

azzey trimem kasih...ahahha prasan sekejapss

lisa, betol gak tuh...

ardinihumaira said...

nak itut g sana!;D