Ini Wilayah Hijau: chanteq…tapi kena beringat ;)


21 November 2010

chanteq…tapi kena beringat ;)

 

 

 

uishhhh,

kalau terpandang kan tudung…boleh terkeluar bijik mata…eiii geram geram…

 

 

201120103994

 

 

Dengan harga yang Alhamdulillah…ok sesangat….hati mana tak tergoda kan….

 

 

201120103997

 

 

Tapi,

di sebabkan bajet ketat…hehehe hanya mampu rembat 2helai jer…uhhhhh bencikkk…

 

 

ater, dengar khabar HR masuk spital lak….fuhhh mau gaji lambat ni kan….adoiii…

 

 

**semoga HR sembuh dan penyakit nya itu tidak berulang….ameen…**

Komen
3 Komen

3 comments:

munna said...

berkenanlah pulak... munna mmg hantu tudung klu pergi je mana2 keadi tudung .. mesti nak rembat satu

kakngah said...

yg batik2 tu.. first time tgk.
dah kecur air liur dah ni... huhuhu!!!

RedBerry said...

Hany, nanti post kat sni ek once u dah pakai. Nak tgk :)