Ini Wilayah Hijau: Shah Alam – Seri Kembangan, 2jam ok!!!


16 November 2010

Shah Alam – Seri Kembangan, 2jam ok!!!

 

 

 

sape yang pernah travel tuh, Shah Alam ke Seri Kembangan….betol ker amek amsa 2jam? betol ker? betol ker?

 

 

memang tak betol sebab kalau lalu SKVE…tak sampai sejam hokehhh…tapi sudahnya, kitorang semalam mengambil masa 2jam…hurmmm dekat Batu 3 lagik dah jemmmm….memang demmmm ler…ingatkan bleh laaa sampai awal sebab kitorang keluar jam 5.45….

 

 

rupenyer….

 

 

151120103905

 

 

151120103907

 

 

151120103908 

 

151120103910

 

 

151120103912

 

BANJIRRRR KILATTTT rupenyer….eh ni kategori BANJIR KILAT ker eh….fuhhh tak leh kata ape la kan…sabo jer laaa…

 

 

**2jam beb…sempat mimpi lagik tuh dalam kete semalam..ater hujan kan kena ekon lak…syokkk je tido;)**

Komen
6 Komen

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

banjir ?
kesiannya..


tetiba teringat..lama tak main hujan !

MAMA AIZARA said...

bt 3 mmg jem teruk klu hujan kan? kat kilang gula tuh..

syalinda johari said...

area batu 3 tu kalo jem mmg berzaman laaaaaaaa

cik daisy said...

hemboi.. ekau sodap lar tido.. cian kat driver.. hahah!

mzhany said...

@kakrina, ha betol dah lame tak maen hujan kan...


@azie, hehehe hany br ni la yg merasa banjir kt batu3 ni


@lina, ha itu lerrr ni dah jadi zaman berzaman teguh ikatan sempurna insan....


@kakd...ahahaha habiss dah habis borak dah, alih alih ngntok

ardinihumaira said...

cni pun jem kak. huhu