Ini Wilayah Hijau: Senarai membeli belah


08 November 2010

Senarai membeli belah

Setiap hari minggu, mzhany akan topup barang keperluan rumah. hurmm hari minggu la paling sesuai kan, boleh la membeli belah dengan orang tersayang dan dengan masa yang panjang…hehehe ;)

 

 

Seperti orang orang lain jugak, mzhany memang ada membuat senarai apa barang yang perlu di beli. untuk mengelakkan membeli barang yang tidak diperlukan…chewaaahhhh padahal ada jer beli barang yang tak perlu tuh….

 

 

Biasanya, MZ la yang tukang tulis senarai semua nih, hany lak akan membuat spotcheck kat dapur apa yang dah habis…hany malas sket bab baba tulis ni, kalau ikut hany, hany taip je kat henpon tuh, lagik sonang…;)

 

 

meh tengok list yang MZ tulis…

-

-

-

-

051120103842

Tengok!!! MAKANAN RAPU dia memang takkan tertinggal laaa…sokmo ada. siap eja MAKANAN RAPU tuh…skema betol, suami siapa la erkkkk ;)

 

 

List yang dah dikoyakkan kat atas tuh, maknanya kitorang dah masukkan dalam troli…

 

 

**kena pantang ikan,ayam,seafood, habis lauk apa yang nak dibeli ;(**

Komen
11 Komen

11 comments:

LyNn HaMzAh said...

bagus kalau ada senarai nie...x ler beli yang bukan2...hehehehe...

MAMA AIZARA said...

wah biasa orang tick ngan pen pas dh masuk troli, ni main koyak2 plak...kreatif2..

PearlnScarf said...

good list x yh nk beli benda x perlu

syalinda johari said...

aku punya la dok eja, yg no 6 tu apebenda..rupanya makanan rapu.. kakakakaa

ardinihumaira said...

heeeeeeee...
masukkan list cekelat sama..
lariks :D

Jemari Seni said...

Hany... Makanan Rapu tu apa?

Hanis MY said...

hany..naper ken pantang makanan2 kat atas tu? (ikan ayam seafood)

mizz sue said...

wah...su klu wat list pun mesti terbabas bl bende lain! hihi...kak header akak cantik la..cam ner buat?

mzhany said...

kaklyn...hehehe kali nih mmg kitorg tak terbeli yg bukan2 ikot beol2 senarai tuh ;)

azie, hehehe kitorg slalu lupe bwk pen, tu yang main koyak je tuh

fiza, a'ah kena kontrol diri sendiri

linda, ahahah tulisa dokter server susah r nk fhm...tu bukan doctor betol2 tuh...

dniiiii, mau kene bebel berjela jela nnti...xmoooo

JS, makanan rapu tuh makanan mengarut la, JAJAN tahu? ha tu la definisi makanan rapu kitorang, MZ suke supering...

hana, hany kena pantang sbb selalu sangat kena jangkitan kt hidung n tekak, tu kena pantang...

ahaha sue, akak pun kekedg terbabas. eh akak tak buat header tuh, amizzat yang buat...free...

soclose2213 said...

hany header baru ler..cantik...

mzhany said...

ana, waa lamernya xdgr kabar ana...hehehe a'ah baru blink blink kan...