Ini Wilayah Hijau: ZUKI


09 November 2010

ZUKI

yer,

ZUKI adalah nama suami saya…tapi selalu jer orang salah sebut nama suami saya…

 

 

071120103855

 

Tengok resit kat atas,

ha ni masa kitorang pergi DOMINO’s Pizza…adik akt kaunter tu tnaya la nama MZ, rasanya terang lagi bersuluh dah MZ sebut nama dia Mohamad ZUKI. Dad order bagai, bayar sekali bila dapat resit ha ngko jadik AZUKI

 

 

hany try search, kot jepun:

 

小豆 (azuki): kacang azuki (hana betol ker nih???)

 

 

apa apa la dik non oiiii….

 

 

**AZUKI…haiiitttt ;)**

Komen
6 Komen

6 comments:

RedBerry said...

Hany, mintak tlg!!! *nanges* camna nak letak simbol or copyright mcm hany buat kat gambar tuh?

Ena said...

alahai.. tersalah la pulok!.. tapi sama kes ngan huby ena la.. huhu

fielah said...

hehehehehhe tumpang lalu yek... heheheheheh lagi sekali heheheheheh rs mcm comel je juki nye nama jd gitu heheheheh :p

fiq said...

kak hany, org domino pizza mmg pekak sikit. nama Mr.S pun salah jugak walaupun dah banyak kali g mkn situ.

ardinihumaira said...

nama dni pon orang selalu salah eja. hu

mzhany said...

@berry, heheh berry dah tahu kan cmner?


@ena, ha ena nama susah ke senang smpai salah jugak tuh


@fielah...ahahah azuki, skali skala bunyik cam bebudak lak...


@hahaha fiq, terus kena pekak...


@nama dni susah kot ;)