Ini Wilayah Hijau: Apakah maksud mimpi ini?


06 November 2010

Apakah maksud mimpi ini?

 

 

 

sickle

MZ cakap semalam dia mimpi ada orang bagi kadia SABIT nih….

huhu apakah maknanya tuh?

 

 

**maknanya, MZ kena sabit rumput kat belakang rumah kite tuh, dah panjang la B, tak faham faham ;)**

Komen
7 Komen

7 comments:

azzey said...

mzhany: bagus gak mimpi cam gitu....utk kebaikan bersama....ha3...

mzhany said...

azzey, yg psl rumput hany nye tafsiran sendiri jer ahhaa

kakngah said...

firasat aku... korang kene tonton tamil movie la. tamil movie kan mesti ada adegan kejar ngn sabit ni...

mzhany said...

kakngah, adusss dah terbayang beb MZ kena kejar ngan sabit pastu sambil kilas kain putih paras lutut hahaha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hahaha...

meh tolong kat sini jugak eh..

ardinihumaira said...

kalau tak silap dni, mimpi macam ni tanda terima 'sesuatu'... cuba akak rujuk balik dengan yang lebih arif...

mzhany said...

azrina, ahaha rumah azrina pun tak ditebas lg ker hehehe

dni yg akak tahu kalau mimpi bulan sabit tu yang akan dapat sesuatu tuh...umm smoge dijauhkan daripada benda2 tak elok...ameen....