Ini Wilayah Hijau: Kena BEBEL disebabkan oleh DOVE!!!


06 November 2010

Kena BEBEL disebabkan oleh DOVE!!!

 

 

 

Korang pernah dengar DOVE? ha bukan DOVE shampoo tuh, tapi CHOCOLATE DOVE. alaaa ada je iklan nuffnang ni pasal chocolate DOVE nih….

 

 

Tadi masa MZ stop kat shell, hany beli la DOVE Coklat nih, beli yang kecikkk sekali, itupun dah RM3.50 tau….hany beli yang almond…

 

11-6-2010 7-24-41 PM

 

 

Masuk kereta, offer kat MZ,pastu MZ cakap…

 

“Makan Coklat, tau dok menggemukkan, kate nok diet, ni makan coklat, kekg ngepek la kata makin naek…makan sikit pun sama gok menggemukkan…”

 

huhu, tanpa dapat ku membalas…sekaligus di keluarkn oleh MZ…maka hany diammm jer, DIAM itu lebih baekkkk

 

11-6-2010 7-23-48 PM

 

 

Terusan diam, sambil menikmati DOVE coklat..sehingga habis….

 

 

**NGEPEK adalah membebel, see MZ pun bleh tahan membebel ok**

Komen
12 Komen

12 comments:

kakngah said...

mkn coklat cam badi tau. selagi tak hbs selagi tu nk mkn gak... huhuhu!!!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tak suka coklat ! Tapi bila orang bagi; amik jer...


hehehe..

azzey said...

mzhany: x pe hany, bior dia ngepek......asalkan puas mkn coklat!.....heh3.....

Amir Izzat said...

wah! amir suka gak makan coklat tapi bajet xda nak beli ari2..haha.. setahun sekali ada la.

p./s: kak! header dah siap..ambil di blog. :)

mzhany said...

kakngah, hany xleh camtu sbb nnti kena bebel lg ngn mz

azrina, benda free amek jer ;)

azzey, hhuhuhu tp xleh thn tlinga lama2 ahhaha

amir, mak aihh kalu mkn tetiap hari...parah la kaak kena bebel...ok jap agi g amek ;)

fiq said...

ha tu la xnk dengar ckp MZ. kn dh kena bebel. hee...=P

mzhany said...

hehhe tu la fiq..nak buek camno....

nur said...

mz.. sedap ke tak?.. kalau sedap leh terai..
ALL IN ONE

Lelord said...

ekekekeke abru nak tya "ngepek" tu ape...seb bek ade glossary kat bawah n3

brown19 said...

mkn sikit takpe la kak... jgn mkn hr2... coklat leh release tension kita... tp jgn bnyk sgt smpi overdose... =)

mzhany said...

nyrhafiz, try ler...rasa dia ok.

ahaha lela...jgn riso kalu ade prkataan klate tuh hany akan buat glossary tuh..huhuhu

dik brown n green, ok baek akak takkan mkn byk2...jap lg kan kena bebel pun byk2...;)

ardinihumaira said...

nyum.......
belanja dni kak!. nak!:D