Ini Wilayah Hijau: Makanan Rapu old skul ;)


10 November 2010

Makanan Rapu old skul ;)

Hari tuh,

ada yang tanya pasal makanan rapu tu aper? hehehe bagi hany makanan rapu tuh macam makanan ringan la, jajan, alaaa makanan kunyah kunyah. ha dapat tak?

 

 

Baru nih,

hany pergi Putrajaya Sentral, ada la nampak kat kedai nih, makanan yang selalu hany beli zaman dolu dolu…waaaa ada lagi eh…eh ada jugak eh kat Putrajaya nih..fuhhh mengimbau kenangan lama nih ;)

 

 

jom cekidaut…

 

 

071120103865 nampak tak? ingat tak makanan ni semua?

 

 

071120103866

 

 

071120103867ha ni satu lagi nih….

 

 

hany paling suka KACANG TUMBUK…waaa sronok sangat makan kacang tumbuk nih, sedapppppp….fuhhh terbayang lak weihhhh….

 

 

korang lak???

Komen
6 Komen

6 comments:

SURIA AMANDA said...

semua tu Lisa suka masa sekolah dulu..adehh..satu hal nak cari balik..kacang tumbuk...oh kacang tumbuk..baby dan ibu nak cari kacang tumbuk..

fiq said...

kacang tumbuk ea yg keras2 tu? itu kalau terlekat celah gigi mmg pergh... sakit! dah la manis. fiq x suka yg tu sbb sakit gg nnt. huhu..

mzhany said...

@lisa baby pun nak eh,jgn mkn byk2 eh manis sgt tuh

@A'ah fiq manis sgt tp itu ler akak suke huhu

Liza said...

husband liza suka gak kacang tumbuk, kalau liza kureng skit

cik daisy said...

aku chop biskut pong tuh! smpai skrg kalo terliur, misti angkut beli! biskut pong ek nama dia? ingat2 lupo.. tu yg bolat2 ade gula atas dia.

mzhany said...

@liza, manis kan liza...sbb tu rasanya ramai kurengg sket kacang tumbok


@kak d, yer betoll nama dia pong tuh....sedap gak yang tu, cair dimulut ;)