Ini Wilayah Hijau: Koleksi Fridge Magnet


05 November 2010

Koleksi Fridge Magnet

 

Erkkkk,

macam tak bertambah jer koleksi hany nih…ahaha nampak sangat dah lama tak ada penambahan…

 

 

041120103825

Ada sape sape sudi tambah kan koleksi hany nih? ahahaha nak free je tau, tak nak bayar…;)

 

 

**patut tak bertambah, kedut nak beli**

Komen
7 Komen

7 comments:

Ena said...

heheh..
ok la tu!.. banyak la gak.. umah ena ada 2,3 ketui jekk.. lagi la dekut!.. hahahah..


P mana arini??? ;D

Hanis MY said...

bestnya! hanis pun suka kumpul magnet..insyaAllah mana tahu dpt dr jepun ke hehe...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hany... cun2 fridge magnet tu...I punya byk dah dipecahkan budak2...terus malas nk kumpul lg.

mzhany said...

ena, hehehe x p mane2, mata still xsembunh lg...so duk umah je, xmoo sebarkan penyakit pd org lain ;)

hanissss, hany xde lagik tau dar jepun...ahahaha ngengader...btol

mm dah ada anak tu yg pecah,hany ni ngn mz je, tu pun dh ade yg rosak ank buah kerjakan...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

minat kita sama lahh...


kedut nak beli ke ..kedekut nak beli ?

hehehe...

mzhany said...

azrina, kedut tuh singkatan kedekut...hehehe

ardinihumaira said...

kat umah dni tak ado langsung. lagi sadis. huu