Ini Wilayah Hijau: Allahyarham Shamrin


14 November 2010

Allahyarham Shamrin

Korang tengok MELODI tak?

 

Ya ALLAH,

sedih sangat…hany yang tak de kena mengena dengan Allahyarham Shamrin ni, buleh sedih feeling giler bila tengok slot yang MELODI buat mengenai pemergian Allahyarham Shamrin nih.

 

 

cuba bayangkan isteri Allahyarham yang sedang sarat mengandung… Ya ALLAH kuatkan hati beliau Ya ALLAH….tabahkan beliau dalam menghadapi semua ini.

 

016773816

pix from mstar

 

pastuh lak,

tengok LAN Typwriter, yang stay sebilik dengan Allahyarham, Riot KOOL yang berada bersama sama semasa bermain bola tuh…juga semua artis yang berada di sana….mesti sangat terasa kan…tengok LAN & Riot KOOL menangis lagiklaaaa hany sebak…cis cis cis….emo terserap…

 

 

shamrin

 

Bila terpejam lena
Jasadku tidak berdaya
Mencari engkau di mana
Hanya dalam mimpi indah


Bila aku terjaga
Jasadku terus berdiri
Mencarimu tiada lagi
Berkubur di alam mimpi


Apakah aku yang terlupa
Antara lena dan terjaga


Di waktu malam pemisah
Yang nyata menjadi mimpi
Di sini engkau menanti
Bersama harum kasturi


Bagai mekarnya bunga cinta
Di alam nyata penuh rahsia


Pabila titisan embun pagi
Mimpi indah
Entah ke mana menghilang
Entah kenyataan
Engkau biarkan aku terbuang
Di alam fana cinta
Kau pula berdusta


Ku terpenjara aku terpenjara
Di dalam lena di dalam jaga

 

 

mesti Ringgo Fotograf yang di penjara di Vebezuela terkilan sebab tidak dapat menghadiri majlis pengebumian kawan dia kan….hurmmm

 

 

**Al-Fatihah buat Allahyarham**

Komen
11 Komen

11 comments:

misyamissyou said...

xbrape nak knl dgn arwah ni tp sayu plak tgk gmbr isteri dia yg preggy tu.. :(

mzhany said...

a'ah kan misya...hurmmm semoga dia tabah...ameen...

BUNGA said...

Al fatihah.. x dapat nak tgk melodi la kat UK ni.. dah kena sekat siaran tv3 kat sini.. sob2..

mzhany said...

@bunga, kena sekat? ummm xfhmmm... online tak leh eh?

Ena said...

tru la.. kesian buta isteri dan anak2.. anak yg bakal lahir tu pulak tak dapat kenal & merasai kasih sayang ayahnya.. semoga ieterinya tabah harunginya..

Liza said...

besar sungguh dugaan, semoga isteri arwah tabah menghadapinyer...Al-Fatihah

mzhany said...

@ena, betol tuh, dia kena betol2 tabah la skrg ni...sbb takot effect kt anak kan...

@liza, besar sungguh dugaan utk dia..

azzey said...

mzhany; mudah2an aruah ditempatkan di kalangan roh org2 yg beriman & mudah2an isteri aruah terus tabah!

ardinihumaira said...

isk3... tak sempat sambut kelahiran bayinya... semoga Allahyarham diampunkan segala dosa dan ditempat kan di kalangan orang beriman dan diredhai, amin...

mzhany said...

@azzey @dni...itu ler semoga ditempatkan dikalangan org beriman...ameen

td wahid kt melodi cakap, org yang mati mengejut ni bagus ntah macam mana tah....

kella said...

sedih jugok, bila tgok meliodi smlm... Al fatihah..