Ini Wilayah Hijau: Idaman Hati


24 November 2010

Idaman Hati

ohhhh sayang…

engkau jejaka idaman….

idaman hati ku….

 

 

hehehe,

bukan nak sembang pasal jejaka idaman yer….i dah ada buah hati….takmoo dah idam idamkan yang lain….

 

 

201120104012 cantik kan???

 

 

sedang bersiar siar di kampong…owhh kampong MZ yer, saat menyusuri sawah sawah padi yang baru je di tuai….mata terpandangkan rumah ni…fuhhh terus jatuh hati….

 

 

tapi,

sebenarnya jatuh hati dengan kaler rumah nih…sangat memikat hati hany…pertama kali pandang jer…erkkk terus jatuh hati….

 

 

201120104013

 

hijau ala ala hijau slow jer…sweet jer…ishhh geram betol…

Komen
8 Komen

8 comments:

RedBerry said...

Comey sesgt. Hany mmg suka hizau ek? Smapai umah pun nak hizau :P Tapi kaler nih mmg comey. Nanti hany buat la camni. Kat kg mana ni, Hany? Kat Kelate kan? Umah kat sana mmg banglo jer. Bukan mcm kita kat KL nih.. uwaaaa

azzey said...

mzhany: mmg npk chumel kaler & bentuk rumah tu! hu3...

mzhany said...

@berry, ha'ah hany sukerrrr hijau ;), tengok blog template ngehngehngeh...yup kat klate, wakaf bharu. ha ye berry kat klate mmg seme duk buat umah ala ala mcm ni...kite nk dpt sebijik rumah pun sosah....



@azzey, a'ah azzey memang chanteq kaler nih gerammm....

ardinihumaira said...

suka semua! wah comel :D

cik daisy said...

haah ok lar kaler hyejau nih. kene pandai pilih gak mcm tuan umah ni. ade 1 umah aku tgk kat puncak jalil, kaler ijau dia kuat sgt. nmpak scary plak umah tu. hehe!

mzhany said...

@dni...hehehe canteq kan..


@kak d, ha betol kena pndai pilih kaler...depan umh sewa hany skrg pun ade hijau gilos...nnti hany sharekan

gdeez said...

ai pun suke hijau jugak..sampai rumah ai pun kaler ijau..dapo ijau..ruang family ijau...jom jalan ke rumah ai..tapi nasi ai suka kaler biru..

gdeez said...

salam ziarah...