Ini Wilayah Hijau: Tergoda…


04 November 2010

Tergoda…

Ha,

semalam hany pergi JJ…macam biasa lah…jenjalan, eh sebenarnya ada tujuan, nak poskan hadiah untuk lucky visitor, kakngah, tapiiiii maaf yer kakngah kat pos  opis bleh la plastik poslaju habis…dah la hany tak balut hadiah tu…kotak pon habish…ishhh…

 

 

so terpaksa postpone untuk pos esok. sabau tau kakngah, hany ingat…bukan tak ingat….

 

 

pastuh,

hany terpandang la barang barang kat JJ macam hijauuuu je…ishhh memang tergoda jugak la tengok kaler nyer…

 

 

031120103814

 

031120103815

 

 

031120103817

 

 

ha, tengok hijauuu jer…ishhh geram geram, tapi apakan daya semuanya dah ada kat rumah…hehehe kalu beli jugak kan, mau nye kena bebel ngan MZ. hehehe bleh tahan jugak tau MZ bebel.

 

 

so pandang je la….

Komen
5 Komen

5 comments:

JaJa'Z said...

green addict ek..????

misyamissyou said...

hahaa..klaka akak ni..hijau je geram..kalau sy putih je geram..hehhee :P

mzhany said...

a'ah jaja, hany suker hijau ;)

owh misya suke putih eh...wauuu mesti pembersih orgnye...kalau akak dpt putih..hurmmm taklama laaaa

ardinihumaira said...

fuhyooh lawa la :D dni lama tak beli benda macam ni tau. jap lagi nak g shopim. lepas tensi

mzhany said...

itu la dni, akak terpaksa tahannnnn je napsu masa tengok nih...adoiiii