Ini Wilayah Hijau: Selagi tak hitam….


07 November 2010

Selagi tak hitam….

Selamat Petang…

besh nya petang petang macam ni, dengan angin sepoi sepoi tak berapa reti bahasa kan….lepak ramai ramai, sambil makan JEPUT PISANG.

 

 

061120103843

 

ha,

ni jeput pisang yang hany buat semalam petang. hany kan kalau goreng jeput pisang nih kan, selagi tak hitam selagi tuh rasa tak masak. ahahaha tapi tak pernah la sampai hangit kan….

 

 

Pada hany jeput pisang tuh kena hitam, kalau tak hitam tak jeput pisang la…;)

 

 

**orang ganu panggil jeput pisang, korang?**

Komen
6 Komen

6 comments:

I am Chipfida... said...

uihhh sedap nyerr! antar arr umah aku sket!!

Salbiah bt Karim said...

sedapnya jeput pisang, lame dok makang.

mzhany said...

ahaha chappp itu semalam punyer...

salbiah, ahaha makang yer,hohoho

misyamissyou said...

sy pgl cekodok kak..ataupun jemput2 pisang..hehhee..sedappnye..lame dah xrase..

ardinihumaira said...

lama lak dni tak makan jemput2 ni :D

mzhany said...

misya, cekodok eh...org ganu jarang panggil cekodok...

dni...kalu kt klate tuh kat mana2 ada kan org jual jemput2 ni kan...petang2...