Ini Wilayah Hijau: Di Kelantan…


19 November 2010

Di Kelantan…

Alhamdulillah…

hany sampai Kelantan jam9malam semalam. hany gerak dr ganu jam5petang…tingtongtingtong…sampai la kul9…

 

 

Kelantan_coats_of_arms

 

Korang tahu tak…

hany ni nama jer isteri orang kelantan…selalu balek kelantan….hany tak pernah pergi pasar siti khadijah tuh….TAK PERNAH tau….ahahaha kesian kan!!!

 

Kelantan_Siti_Khadijah_Market

 

 

sebabnya, kitorang selalu balek kejap kejap jer…umah sedara pun tak habis jejak…mane la MZ nk bawak jenjalan kan….

 

 

ni hanya da ajak pergi PANTAI SRI TUJUH…ntah akt mane laaa..harpan je la nih, bila masa la nak pergi kan…huhu xper la…xkesah laaa….hany pun asal dari neger yang kaya dengan pantai..so xterasa sangat la kan….

 

 

pastuh,

tempat tempat yang memang jemmmmm tak hagak tuh….harapan jugak la nak pergi…contoh KB MALL…memang harapan tinggal impian je la…MZ tak moo la bawak….pastuh WAKAF CHE YEH. hari tu ada la pergi…tp membebel2 jugak la…standard ar..ala ala JALAN TAR. so reject la…

 

 

PENGKALAN KUBUR,

ini pun MZ cakap…nanti la cuti lama sikit…ngehngehngeh ntah bila la yer….lagipun MZ cakap barang2 mahal kat sana…betol ker???

 

 

 

**sakit ati online sini…berukban hanya mampu pergi ke 2G sahaja… ape la bleh buat dgn 2G tuh….edge tuh blehla jugak dsearching2…hurmmmm..ok daaa**

Komen
3 Komen

3 comments:

Norhafiza said...

salam hany...hahahaha kan dh kene bl blk klate..no dh rase time blk ry br2 ni huhu..no kalo blk nk p tmpt yg jem2 tu haraaaam..ye la kn ank4 so nk p kene pki kete..klo nk p gak nek moto la jwbnye hehe..tp klo p WCY ade port bek punye cz ade sdare kat kg kota tu..prking sbrang jln je..
pnti sri7 no dh p..mmm mmg cantik gk tmpnya hany..

ardinihumaira said...

dni tadi g town, lengang kak... heee

kella said...

hany.. nak tengok pasar siti khatijah ke? kebetulan nih! jom la datang blog kita.. heheh..

betul kata hany.. kalo balik kelantan memang kita tak sempat berjalan ke mana2.. sian hubby.. dia nak jugak kenal2 tempat2 sana.

tapi nak buat camana, kitab balik pun masa time raya.. hari2 penting je kan.. so kelantan sure jem! tu yang tak keluar pegi mana... dari dok dalam keta menghadap jem..daik dok umah je...

pegi selalu pun wkaf cheyeh aje yang dekat.. :)