Ini Wilayah Hijau: Aiskrim || Teringin…


04 November 2010

Aiskrim || Teringin…

Korang perasan tak iklan Baskin robin kat tv? sempena sambutan ke 31 kan. hari ni jer hany rasa dah berpuluh kali hany tengok iklan tuh…uuuu menggoda jiwa betol.

 

 

dan malam ni,

tiba tiba teringin nak makan aiskrim lepas tengok iklan tuh…tak kesah la dapat baskin robin ke tak, janji dapat makan aiskrim. laju laju hany sms MZ,

 

 

“B, balek kulbrape? B nk aiskrim”

 

“ni mintak ker bagitahu?”

 

“mintak la teringinnnn”

 

 

boleh plak MZ tanya macam tuh kan…owh mungkin jugak mesej hany tuh mengelirukan…

 

 

11-4-2010 9-00-02 PM

pix dr baskin robin nye web

 

 

11-4-2010 9-04-56 PM

Ni pulak dari kenny rogers

 

 

11-4-2010 9-03-07 PM

Mcflurry MCD pon jadik la…janji dapat…

 

 

**Tengah menunggu MZ balik, dengan harapan ada aiskrim skali**

Komen
6 Komen

6 comments:

RedBerry said...

alamakkkkkkkkkkkkkkkkk... hany! U punye entry nih, buat i rasa nak pi cari ice cream la satgi.

mzhany said...

berry cari jgn tak cari, hany menunggu aiskrim sampai nih, hehehe mintak MZ belikan...hohoo

CumeL. said...

cedapnye ice cream tu..nak jugakkkkk

Amir Izzat said...

wah! terliru habis nie..kak! ore nak jugak..hahah

mzhany said...

memang sedap cumel...hehehe

amir, jgn terkeliru lagik k...

ardinihumaira said...

guuuulp..
kak! belanja dni cornetto! :D


p/s: tenet dni slow bangat kak. sosbbss