Ini Wilayah Hijau: Pertolongan diperlukan…


01 November 2010

Pertolongan diperlukan…

 

11-1-2010 3-37-49 PM

 

 

Nampak tak CHURP CHURP tuh, hohoho semalam hany dah register, tapiiii….sumpah tak reti…ape kebenda tuh yer? dah link kan dengan FB dengan TWITER…tapi…seterusnya???

 

 

ahahaha…

almaklom ler, jakun…slow, outdated sket…;)

 

 

nanti malam nak godek godek lagik…

Komen
11 Komen

11 comments:

ardinihumaira said...

dni nyer churp2 baru 70sen hehe

Amir Izzat said...

alamak! amir lagi la kuno bab nie..nanti nak belajar lah... kna tanya yg Arif..hehe

Liza said...

camne nak pakai, ajar ler liza skali

wan muhamad said...

salam, wan pon hari tu nak register tpi x pasti lagi cara dia berfungsi, nti boleh la bagi thu bila dah thu cara guna yew.

kella said...

hohoho.. orang lagi kuno la hanny...lagi tak tahu.. hahah

fiq said...

fiq dh lama join tp xde pape pun.

misyamissyou said...

hurm..yg sy tau tgu je dapat assignment drpd churp2 tu..kalau dapat t kite kne postkan ads tu dlm bntuk ayat la..kena ade keywords yg dikehendaki then br ade earnings

azzey said...

mzhany: sy pun mmg blur ttg ni. tp mcm blh dpt income gak! klu ada sape2 tau...share2 le ngan kita sume....

mzhany said...

tengkiu korang...hurmmm semlm hany tak sempat nak godek godek...sangat la penat...ok nnti kita sama sama belajar...hehehe

fiezaradzi said...

lau dah buat semua tu, tunggu je, nanti churp2 bagi assignment.. buat, pastu dorang review.. nanti leh la dapat credit.. hehe

mzhany said...

owhh mcm tu eh fiza, ok baek tunggu je la nih...hehe