Ini Wilayah Hijau: Kerana AXE…


05 November 2010

Kerana AXE…

Sebelum ni, hany pernah buat entri pasal AXE nih, dan sekarang MZ memang menggunakan AXE nih…hurmm gara gara pengaruh dari isteri…;)

 

 

221020103754[5]

 

Pagi tadi,

MZ bangun nak pergi keje…hany lak memang tengah tidur lagik. hehehe hari cuti adalah hari untuk bangun lambat ;)

 

 

Seyes, hany tak sedar bila masa MZ bangun, mandi, bersiap…padahal dalam bilik kan, mesti dengar….tapi langsung tak tersedar…

 

 

Tiba tiba hany tersedar, sebabnya??? Hany TERBAU WANGIIIII SANGAT, terus hany pandang MZ, sekali MZ tengah sembur deodorant AXE nih….perghhhh WANGIIIII menmang tak hengat la…

 

 

Terus hany tanya, nak g keje dah ker? sambil hulur tangan salam. then sambung tidooo ;)

 

 

**penangan AXE, tido pun boleh terjaga ok**

Komen
5 Komen

5 comments:

fiq said...

best ea bau deodorant tu?

Ena said...

heheh..

dasyat nye penangan deodorant tu.. ;D

mzhany said...

fiq...
beshhhh sangattttt

ena, itu ler dia penangan AXE ;)

Diyana said...

tak kasik nombor tlefon kat mz?keh keh keh

mzhany said...

diyana,
jangan kasik jangan hehehehe