Ini Wilayah Hijau: Most complicated watches on earth…


06 November 2010

Most complicated watches on earth…

 

 

 

**From mail**

 

 

1)

ATT6335963

 

ATT6335965

Owhhh, macam senang je nak tengok sebab dah ada penunjuk nombor tu kan…

 

2)

ATT6335970

ATT6335966

 

Bagi mereka yang dah biasa pakai jam yang TIADA NOMBOR, jam ni tak bermasalah sangat kan. tapi hany mungkin akan bermasalah sebab hany tak cekap tengok jam yang tiada nombor tuh. even yang tanda tanda tanpa nombor pon terhegeh hegeh hany nak tengok.

 

3)

ATT6335964

 

 

ATT6335960

 

ha ini macam susah jer nih, ahahaha hany tak nak fahamkan camne cara nak tengok ;)

Komen
3 Komen

3 comments:

Kalamhati said...

haiyyyo byk fening la nak tgk jam tu kalu nak cepat..hehe

kakngah said...

jam no. 1 & no. 2.. ok lg la..
masuk no. 3.. kemsalam la jwpnya..

mzhany said...

a'ah fening fening

kakngah hany bleh tgk yg no1 jer ;)