Ini Wilayah Hijau: BENCI…


08 November 2010

BENCI…

Dah jam 10.17malam,

baru la hany dapat online ok!!!kenapa???

 

 

Semua nya kerana BERUKBRUKBAN, baru sekarang CONNECTED…adoiiii…sakit hati betol la..dah la siang siang hari memang hany tak boleh melawat korang…sebab kat opis tak leh BUKA BLOGSPOT. so…MAAF YER KENGKAWAN…

 

 

**mood:KELAUT**

Komen
7 Komen

7 comments:

nabila saat said...

guna BERUKband apa??

mzhany said...

celcom dan digi nabila...tp sini celcom lagiiiii laaaa bukan berukban dah, tapi tahap siputkhinzirban dah ;)

azzey said...

mzhany: dah mmg gitule berukband hany oiiiiii.....sama le nasib kita. 2-3 mlm ni makin meroyan je line! huh!!!

mzhany said...

@azzey, jom usha unifi...hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hari ni streamyx mmg selooow ya amat..


kRina lak FB tak boleh masuk kalau di ofis..

fazilzura said...

sabo2... biasak ler berokband mmg gitu ler... nk jd ala2 astro plak kan ..

* wahh lawo header .. i likeeeeeeeeeeeeeeee

mzhany said...

@kakrina, hany pun fb awal2 lagi tak leh masuk...xper hany tak kesah sgt fb tuh ;)

@zura, hohoho betol tuh zura, jom try unifi nak ;)