Ini Wilayah Hijau: ABP, AZNIL & ARWAH DIN


04 April 2010

ABP, AZNIL & ARWAH DIN




Owhh, ABP akan berlangsung malam ni...hany bukan nak citer pasal ABP...hahah xtengok pon lagik kan......
Hari  ni macam biasa, pagi pagi (kul11.30 pagi lagik kan..) hany akan blogwalking ke semua blog yang hapdet... and macam biasa kebelakangan ini, hany teringin sangat tengok hapdet dari blog paknil..yeahhh there u are...hapdet pon hari ni...

Tapi,
kalau baca betol betol, rasanya jauh di sudut hati paknil...mesti dia tidak teruja akan majlis malam ni...ye lah kan seperti semua sedia maklum, rakan paknil tidak sempat untuk sama sama menghadiri ABP malam ni, 

Antara kata kata Arwah pada pak nil:

“Aku nak rasa macam mana engkau rasa Nil selama ini duduk bersama calon-calon lain dekat tempat duduk orang top-top”


“Kalau kau menang Nil, aku nak naik pentas jugak. Masa kau bagi ucapan, aku pose sebelah kau sebab nak tunggu giliran aku entah bila”

“Aku malam ABP nanti akan ikut bontot kau kemana kau pegi orang mesti ambik gambar kau untuk suratkhabar. Ada aku kesah!”


ni hany amek dari blog pak nil...jom baca sini, sedey beb baca entry paknil kali nih...ye la, mesti la paknil antara org yang terkesan, udah sama sama keudara setiap pagi kan...tiap tiap hari mengadap arwah kat konti...nanti tempat tersebut dah kosong, mcm mana, isshhh seyes xterbayang beb...

Komen
3 Komen

3 comments:

P0cAhoNta$ said...

anie...ira pon sedey gak. sampai skang masih terngiang2 sore arwah din beramboi wat lawak Pagi di Era. Sampai skang cam xleh terima kehilangan arwah. mmg2 hari p keje pasang era semata2 nk dgr celoteh Pak Nil & Din Beramboi

suamihanyisterizuki said...

ummm,

ramai yg cakap cmtu eira...kita yg jauh ngn dia ni terasa kehilangan apatah lg yg rapat kan...

bizzonline said...

Salam singgah..

trime kaseh ye sbb linkkan sy kt blog cntik nih..hehe..nnt sy pon nk linkkan awk jugak. TQ

_____________________________
Al-fatihah buat Allahyarham din beramboi..