Thursday, January 20, 2011

Penipuan BW? serius baru tahu weh…

 

 

 

Rasanya korang semua dah tahu kot akan kes ini. hany seriusly, baru hari ni hany tahu akan penipuan dalam BW nih. tak sangka plak boleh ada/terjadi penipuan dalam BW nih. macam macam kan.

 

 

dari apa yang hany baca,

penipuan BW ni, ha macam ni…orang tersebut, gunakan TOOL/SOFTWARE untuk blogwalking. jadi, apabila TOOL/SOFTWARE tu berjalan, maka orang yang gunakannya tuh akan tinggalkan jejak di CBOX, ada la nama dia URL blog dia kt CBOX kita tuh. tapi SEBENARNYA dia langsung tak masuk ke blog kita. pastuh, macam kita ni kan jenis orang datang blog kita akan kunjung balas kan, jadi kita kunjung balik blog dia, tapi kita kunjung betol betol masuk ke blog dia. itu yang TAK ADIL. kita up kan trafik dia, tapi dia langsung tak masuk blog kita.

 

 

blogwalking

 

 

ahaha, korang paham tak? macam pening kan baca. ok ok nak tahu dan faham dengan betol, mari kita baca di blog yang kesan benda ni…

 

 

sila lah jengah blog ozzy2u, baca entri ni & entry ni. sekarang ni tengah ada kempen perangi blogger tipu BW nih.

 

 

dan,

langkah langkah untuk elakkan chatbox kita diserang oleh penipu BW Nih, sila jengah ke Pendekar Berkuda, untuk langkah langkah keselamatan.

 

 

hurmmm, macam macam kan. patutla ada sesetengah orang tak letak chatbox kat belog mereka, sebab nak elakkan benda benda macam ni la kan…

 

 

personally,

bagi hany, hany lagi prefer komen di entri dari di chatbox. ntah la hany tak suke sangat. tapi sekiranya internet hany slow, baru la komen di chatbox…tapi jarang sangat. tengok la chatbox hany sendirik pun hany tak terbalas ;)

 

 

so,

marilah kita berblog secara jujur. ha kalau nak tengok senarai nama blogger yang menipu BW nih, sila kelik sini. ada 17senarai nama. hany tengok semuanya glemer. tgk blog ramai gak follower…umm tak tahu la, no komen. (auuuww macam fasha sandha plak rase)

 

 

**ok ok, nak BW lak. tapi secara manual tau…jangan salah anggap plak**

6 comments:

Lelord said...

mcm2 kan..mmg list yg pendekar bubuh tu slalu masuk kat umah lela

SHAFIDA said...

slm hany...hany kata ada terima mail pasal salam tukan..leh foward kan kat syaa tak: norshafida81@yahoo.com..

nak kutip dalil bebanyk.ehehehehhehe


tq

Anonymous said...

bila berblog kerana mengejar duir nuff.. inilah jadinya. nak terjah la saper yg 17 org tu..

fiqkbe said...

huhu... sampai ati diorg kan...

No Lan said...

a a hany..No pun br tau semalam huhu..

ozzy said...

Assalam..

Untuk mengetahui lebih lanjut kaedah/cara yg mereka gunakan klik sini -> http://pendekarberkuda.blogspot.com/2011/01/cara-dan-kaedah-penipuan-trafik-dengan.html

~TQ Dear~

Followers